Verslo konsultantas Andrius Maziliauskas.

Paskutinis svečias Kovo mėnesio paskaitose,  nenorėjęs prisistatyti verslo konsultantas Andrius Maziliauskas. 

A. Maziliauskas paskaitą pradėjo kalbėdamas apie tai ką jis per daugybe darbo metų išmoko apie viešąjį kalbėjimą. Žinoma šią temą būtu buvę naudingiau aptarti prieš pirmuosius pitch‘us ,bet kaip sakoma geriau vėliau negu niekada. Dalykas kuris man pasirodė įdomiausias ir tai ką jis pabrėžė pristatydamas yra tai  ,kad pristatydami produktą  mes neturėtume kalbėti apie save. Apie save kalbėti paprasta ir klausytojams tai dažniausiai yra neįdomu. Geriau paklausti  apie klausytoją tuomet galbūt jam patiksi. Tada pasidalino su mumis savo pastebėjimu ,kad studentai nėra dėmesingi auditorijose. Ir tada lektorius pabandė įvykdyti pirmąją viešą egzekucija. Be pasiruošimo pakvietė pristatyti savo verslo idėja. Pirmasis pakviestasis nepasimėtė ir pristatė savo įdėja egzekucija nepavyko. Lektorius tuomet paaiškino kodėl tai padarė: tik keli žmonės auditorijoje vis dar kreipė dėmesį į tai ką jis kalbėjo pakviestoji buvo viena iš jų. Paaiškino ,kad pardavinėjant produktą prieš daugybe pirkėjų yra svarbu nustatyti kurie iš klausytojų susidomėjo tavo produktu ir koncentruoti savo dėmesį į juos ,nes neparduosi produkto tiems kurie juo nesidomi: ta kova jau pralaimėtą. Paskaitos bėgyje egzekucija bandė pakartoti keletą kartų ,bet nerado savo „aukos“ auditorijoje... nes ji vėlavo. Vėluojantis studentas buvo užkluptas nepasiruošęs iš pasalų vos įėjęs į auditoriją nepasiruošęs, pasimetęs ir susinervinąs – tobula auka. Tada pabrėžė ,kad daugelis pristatymu nepasiseka dėl nepasiruošimo. Šį punktą patvirtino asmeniniu pavyzdžiu apie tai kai į didelę  įmone atvyko „draugiškam“ vienas prieš viena pokalbiui ,bet buvo pasodintas prieš „komisija “ dėl nepasiruošimo tokiai galimybei negalėjo nieko neatsakyti. Ironiška ,kad tik tada ,praėjus 30 minučių nuo  paskaitos pradžios, Andrius pastebėjo ,kad jo pasiruoštos skaidrės neveikia ir ekranas visa laiką buvo tuščias. Tai jis panaudojo kaip puiku mementą paminėti tam ,kad pristatymui nereikia skaidriu ,o reikia žinoti ką tu pristatinėji. 

Tuomet lektorius mums paaiškino kas yra B2B(pardavimai verslui) ir B2C(pardavimai vartotojams) ir kaip jie vykdomi. Nors nežinojome kaip būtent tai pavadinti ,bet mes jau kūrėme produktą B2B pardavimų modeliui. Tuomet Andrius pradėjo kalbėti apie savo specialybė pardavimai ir derybos. Šia seminaro dalį atidarė paminėdamas tai ,kad daugelis įmonių Lietuvoje klaidingai žiūri į klientus laukia kol klientai ateis pas juos arba savo paslaugas/produktus pristato permažai galimų klientų rinkai. Paaiškino auditorijai kurioje daugiausiai buvo technologijų krypčių studentai kas yra piltuvėlio metodas ir kodėl jis yra svarbus.  Kaip pavyzdi klaidingos įmonės požiūri į pardavimus papasakojo apie įmone kuria konsultavo ir kaip jos atstovai nesuprato ,kad tiesiog susikurti internetini svetaine neužtenką. Reikia stengtis ,kad klientai rastu tavo svetaine.
 Taigi šį pasakojimą apie A. Maziliausko vedamą seminarą manau verta paminėti ,kad ši paskaita buvo viena iš įdomiausiu iš visų kurias mums pravėdė iki šiol.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Verslo modelio drobė - jos progresas

Technologijų antreprenerystė - sum up

Monika Laukaitė iš wix.com