Paskaita su Justinu Taruška
Paskutinioji balandžio mėnesio paskaita "Kaip prisijaukinti LinkedIn". Šios paskaitos pranešėjas Justinas Taruška - "Unboxed" įkūrėjas, KTU svečias dėstytojas, StartupSpace Accelerator narys.
Jau prieš paskaitą turėjome užduotį: susikurti LinkedIn paskyrą bei užpildyti bent 5 skills'us. Prasidėjus paskaitai sužinojome, kam buvo šis neįprastas namų darbas. Auditorija buvo padalinta į dvi grupes, visgi, abi grupės turėjo bendrą tikslą - pasikviesti visus modulio studentus į LinkedIn programą. Tie studentai, kurie nežinojo, kaip tai padaryti, J. Taruška suteikė konsultacijas ir toliau tęsė paskaitą. Svečias pasakojo, kaip susikurti patrauklią darbdaviui bei kolegoms paskyrą. Tai atlikti lengviausia pagal šiuos kriterijus:
1. Nuotrauka: Geriausia, kad nuotraukoje asmuo būtų vienas ir šypsotųsi, kadangi taip parodomas atvirumas, patrauklumas. Taip pat, geriausia nuotrauka yra ta, kurioje matosi tik veidas iš arti (beveik kaip pase) tam, kad kolegoms nereiktų su padidinamuoju stiklu žiūrėti ar pažįsta šį asmenį, ar ne.
2. Headline: kūribingas prisistatymas LinkedIn bendruomenei, kuriame užimamos pareigos įvardinamos subtiliau, atskleidžiant savo ypatingumą.
3. Experience (patirtis): veiklos, savanoriavimo, mokymų įvardinimas, kurie padėjo tobulėjant, užimamos pareigos. Čia reikia pateikti viską trumpai ir aiškiai.
4. Skills: visi įgūdžiai, kuriuos moki: darbas su programinėmis įrangomis, pardavimų, vadybos sugebėjimai, kritinis mąstymas...............
5. Summary (santrauka): Taip pat kūrybingas ir trumpas prisistatymas žmonėms apie save: kuo esi naudingas, ką veiki gyvenime, iš ko gyveni ir ko sieki.
Susikurti tinkamą LinkedIn paskyrą - tai reiškia būti pastebimam šioje bendruomenėje, kurios pagrindas - darbdaviai. Taigi, prisijaukinus LinkedIn lengviau prisijaukinami ir kolegos, darbdaviai, klientai, todėl reikia investuoti laiko dabar tam, kad sulauktume dėmesio iš dominančių įmonių darbuotojų bei vadovų.
Jau prieš paskaitą turėjome užduotį: susikurti LinkedIn paskyrą bei užpildyti bent 5 skills'us. Prasidėjus paskaitai sužinojome, kam buvo šis neįprastas namų darbas. Auditorija buvo padalinta į dvi grupes, visgi, abi grupės turėjo bendrą tikslą - pasikviesti visus modulio studentus į LinkedIn programą. Tie studentai, kurie nežinojo, kaip tai padaryti, J. Taruška suteikė konsultacijas ir toliau tęsė paskaitą. Svečias pasakojo, kaip susikurti patrauklią darbdaviui bei kolegoms paskyrą. Tai atlikti lengviausia pagal šiuos kriterijus:
1. Nuotrauka: Geriausia, kad nuotraukoje asmuo būtų vienas ir šypsotųsi, kadangi taip parodomas atvirumas, patrauklumas. Taip pat, geriausia nuotrauka yra ta, kurioje matosi tik veidas iš arti (beveik kaip pase) tam, kad kolegoms nereiktų su padidinamuoju stiklu žiūrėti ar pažįsta šį asmenį, ar ne.
2. Headline: kūribingas prisistatymas LinkedIn bendruomenei, kuriame užimamos pareigos įvardinamos subtiliau, atskleidžiant savo ypatingumą.
3. Experience (patirtis): veiklos, savanoriavimo, mokymų įvardinimas, kurie padėjo tobulėjant, užimamos pareigos. Čia reikia pateikti viską trumpai ir aiškiai.
4. Skills: visi įgūdžiai, kuriuos moki: darbas su programinėmis įrangomis, pardavimų, vadybos sugebėjimai, kritinis mąstymas...............
5. Summary (santrauka): Taip pat kūrybingas ir trumpas prisistatymas žmonėms apie save: kuo esi naudingas, ką veiki gyvenime, iš ko gyveni ir ko sieki.
Susikurti tinkamą LinkedIn paskyrą - tai reiškia būti pastebimam šioje bendruomenėje, kurios pagrindas - darbdaviai. Taigi, prisijaukinus LinkedIn lengviau prisijaukinami ir kolegos, darbdaviai, klientai, todėl reikia investuoti laiko dabar tam, kad sulauktume dėmesio iš dominančių įmonių darbuotojų bei vadovų.
Komentarai
Rašyti komentarą